Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 8-16 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. Jak nakupovat
  3. Reklamační řád
Reklamační řád

 

Dle § 13 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je prodávající povinen řádně informovat o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění práva z vadného plnění („reklamace“).

Tento reklamační řád upravuje podmínky uplatnění práva reklamace u zboží zakoupeného v našem e-shopu www.bombito.cz od prodávajícího:

Kamil Staněk, Dolní Těšice 22, 753 53, okr. Přerov

IČ: 07841655

Adresa pro doručování:

L. Podéště 1856/38, 708 00, Ostrava-Poruba

Kontakt:

(+420) 604 180 459

info@bombito.cz

 

ZÁRUČNÍ DOBA

  1. Záruční doba činí u nepoužitého (nového) zboží 24 měsíců od jeho převzetí.
  2. U použitého zboží je záruční doba 12 měsíců od jeho převzetí.

 

PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

  1. Doplnění zboží, které chybí - pokud jste obdrželi zásilku se zbožím, které není kompletní, máte právo na doplnění takového zboží.
  2. Výměna zboží - výměnu zboží můžete požadovat vždy, pokud není možná oprava věci.
  3. Oprava věci - pokud je možné zboží v záruční době opravit, máte právo na bezplatné odstranění vady.
  4. Vrácení peněz (odstoupení od smlouvy) - odstoupit od smlouvy můžete pouze v případě, pokud:
  • nejsme schopni reklamované zboží doplnit, vyměnit či opravit;
  • nemůžete po opakované reklamaci zboží řádně využívat;
  • nesjednáme nápravu do 30 dnů od přijetí reklamace.

Výměna zboží nebo vrácení peněz je při reklamaci možná pouze v tom případě, jestliže zboží vrátíte v tom stavu, v jakém jste ji obdrželi.

Reklamace se nevztahuje na zboží, které:

  • bylo výrobcem (námi) nějakým způsobem upravováno na přání zákazníka;
  • je zjevně poškozeno mechanicky (špatným zacházením, praním či sušením);
  • nese známky klasického opotřebení nošením;
  • bylo reklamujícím při vrácení zboží evidentně špatně zabaleno a v důsledku toho při přepravě poškozeno

 

JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI

  1. Reklamaci uplatněnte bez zbytečného prodlení poté, co zjistíte vadu na zboží.
  2. O reklamaci nás informujte telefonicky, e-mailem či písemně.
  3. Reklamované zboží zašlete zpět k nám společně s vyplněným reklamačním formulářem a zabalené tak, aby při doručování nedošlo k jeho poškození.
  4. K reklamovanému zboží přiložte doklad o jeho koupi (fakturu).

O reklamaci rozhodujeme ihned poté, kdy nám byla oznámena vada na zboží.

O reklamovaném zboží Vám bude vydáno písemné potvrzení s upřesněním, kdy byla Vaše reklamace přijata, jaké zboží reklamujete a jaký způsob reklamace uplatňujete.

Po vyřízení reklamace z naší strany obdržíte písemné vyjádření o způsobu vyřízení reklamace, případně o jejím zamítnutí.

Reklamační protokol k vyplnění naleznete zde.

 

Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Odebírání Newsletteru můžete kdykoli odhlásit. Informace o nových produktech, článcích a dalším dění spojeném s naší tvorbou zasíláme jednou za 14 dní.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz