- Úvod
- Jak nakupovat
- Reklamační řád
Dle § 13 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je prodávající povinen řádně informovat o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění práva z vadného plnění („reklamace“).
Tento reklamační řád upravuje podmínky uplatnění práva reklamace u zboží zakoupeného v našem e-shopu www.bombito.cz od prodávajícího:
Kamil Staněk, Dolní Těšice 22, 753 53, okr. Přerov
IČ: 07841655
Adresa pro doručování:
L. Podéště 1856/38, 708 00, Ostrava-Poruba
Kontakt:
(+420) 604 180 459
ZÁRUČNÍ DOBA
- Záruční doba činí u nepoužitého (nového) zboží 24 měsíců od jeho převzetí.
- U použitého zboží je záruční doba 12 měsíců od jeho převzetí.
PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
- Doplnění zboží, které chybí - pokud jste obdrželi zásilku se zbožím, které není kompletní, máte právo na doplnění takového zboží.
- Výměna zboží - výměnu zboží můžete požadovat vždy, pokud není možná oprava věci.
- Oprava věci - pokud je možné zboží v záruční době opravit, máte právo na bezplatné odstranění vady.
- Vrácení peněz (odstoupení od smlouvy) - odstoupit od smlouvy můžete pouze v případě, pokud:
- nejsme schopni reklamované zboží doplnit, vyměnit či opravit;
- nemůžete po opakované reklamaci zboží řádně využívat;
- nesjednáme nápravu do 30 dnů od přijetí reklamace.
Výměna zboží nebo vrácení peněz je při reklamaci možná pouze v tom případě, jestliže zboží vrátíte v tom stavu, v jakém jste ji obdrželi.
Reklamace se nevztahuje na zboží, které:
- bylo výrobcem (námi) nějakým způsobem upravováno na přání zákazníka;
- je zjevně poškozeno mechanicky (špatným zacházením, praním či sušením);
- nese známky klasického opotřebení nošením;
- bylo reklamujícím při vrácení zboží evidentně špatně zabaleno a v důsledku toho při přepravě poškozeno
JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI
- Reklamaci uplatněnte bez zbytečného prodlení poté, co zjistíte vadu na zboží.
- O reklamaci nás informujte telefonicky, e-mailem či písemně.
- Reklamované zboží zašlete zpět k nám společně s vyplněným reklamačním formulářem a zabalené tak, aby při doručování nedošlo k jeho poškození.
- K reklamovanému zboží přiložte doklad o jeho koupi (fakturu).
O reklamaci rozhodujeme ihned poté, kdy nám byla oznámena vada na zboží.
O reklamovaném zboží Vám bude vydáno písemné potvrzení s upřesněním, kdy byla Vaše reklamace přijata, jaké zboží reklamujete a jaký způsob reklamace uplatňujete.
Po vyřízení reklamace z naší strany obdržíte písemné vyjádření o způsobu vyřízení reklamace, případně o jejím zamítnutí.
Reklamační protokol k vyplnění naleznete zde.